Deze ABBL Artillerie Kepi voor Onderofficieren (onder Adjutant), in helaas mindere staat onderaan de klep en binnenwerk (zweetband), maar toch nog steeds mooi vanbuiten, heb ik kunnen aanschaffen tesamen met de ABBL Geni Kepi.
De rode bies is nog in zeer goeie toestand, alsook het model van de kepi vind ik zeer mooi. De kepi is wol gewatteerd, maar eind jaren 30 en net zoals vermeld bij de ABBL Kepi, moet je bedacht zijn aangezien dergelijke kepi’s ook nog na de oorlog (tot jaren 50) gedragen werden.
Binnen in de diamand gemarkeerd met “Tailleur Civil & Militaire A. De Jonghe 24 Bd de l’Exposition”

